Et nyt år - Dag 1-7

Et nyt år er startet, og jeg vil igen forsøge at tage billeder dagligt. Bær over med mig, hvis jeg ikke er så hurtig til at få uploaded. Her kommer den første uge.

Malene, Rasmus og Asta overnattede hos os nytårsaften. Begge unger var fantastiske og sov helt til 8. Sidst på formiddagen pakkede vi begge biler med børn, barnevogne, hund, oppakning mm, og kørte til Hornbæk. Her gik vi en lang tur på tre timer inden vi vinkede farvel til vores gæster ved stationen. Jeg savner altid deres selskab når de tager hjem, men kan kun håbe vi snart ses igen.

B er tilbage på arbejdet og A i vuggestuen. Så jeg har tid til at få lidt styr på det lille hjem og drømme om ting jeg gerne vil lave her. Jeg har en drøm om at give A en rutsjebane på hans værelse, men nu må vi se, den skal jo helst ikke koste noget.

Min far har fødselsdag idag, så han havde inviteret til middag. Det betød også at han var med til at hente A i vuggestuen og det er et stort hit for dem begge. A elsker at være hos mormor og morfar og bliver meget ked af det når vi skal hjem. Formiddagen bød for mit vedkommende på en tur til dyrlægen med Malik. Han skulle have sit toårstjek. Stor ros til ham fra dyrlægen, hvilket altid er skønt. 

Dagen idag har for mit vedkommende budt på et jordemoderbesøg. B og jeg har besluttet at han kun behøver tage med, når det er noget specielt, scanninger mm. Så desværre gik han glip af den lilles hjertelyd. Men alt ser fint ud og den vokser som den skal. Desværre er Bblevet syg i løbet af dagen, så han er ikke rigtig i hopla

Granny bød på kaffe idag, så da A var vågnet fra sin middagslur, tog min mor, A og jeg afsted. Her var moster Lise på besøg og klar til at farve  min mors hår. B har været til lægen og har fået konstateret bihulebetændelse, så nu er han på medicin.

B skal holde fødselsdag, så dagen idag har været brugt på oprydning og indkøb, så vi kan være klar til i morgen. Om aftenen fik vi endnu engang besøg af Malene, Rasmus og Asta. SÅ da børnene sov, stod den på spil til kl 04 om morgenen.

Fødselsdagsfest for B med alt hvad det indebærer.

0 kommentarer:

Send en kommentar