Et år i billeder - dag 358-364

Traditionen tro overnattede alle hos mine forældre juleaften, så vi spiste morgenmad sammen alle sammen. Senere tog mine søskende afsted mens B og jeg blev og spiste frokost.

2. juledag kom mine forældre forbi, og så kørte vi alle til stranden. Her gik vi en lang tur og nød blæsten og havet. Desværre fandt vi intet rav.

Så er juledagen slut for vores vedkommende. B er tilbage på arbejde, A holder stadig juleferie, så jeg skal få tiden til at gå sammen med ham. Det er ikke altid lige nemt at underholde ham en hel dag, når man er blevet vant til at være uden ham nogle timer om dagen. Så da B var kommet hjem fra arbejde, aftensmaden overstået og A puttet, lænede vi os tilbage i sofaen og smækkede benene op. (sokkerne jeg har på, er et par af dem min mor har syet!).

Her til morgen iførte A og jeg os varmt tøj og gik ud i kulden. Malik skulle luftes, så vi gik en lang tur på 1½ time rundt i området og kom bla til hundeskoven. Vi nåede både at se busser, heste, vand og blive uvenner inden vi var hjemme igen. 

Vi bor ikke ret langt fra Esrum sø og idag gik Maliks morgentur derned. Der var en fantastisk himmel ud over søen, så den blev dagens billede.

Akvariet begynder efterhånden at tage form, og ind imellem vil A gerne kigge på fiskene til B's store begejstring.

Nytår holdt vi hjemme sammen med Malene, Rasmus (nu kendt som Bum) og Asta. Vi havde ikke de store planer men endte da alligevel med en 3-retters menu (hummer, kalveculotte og hjemmelavet is) og dans og snak til kl. 3. Heldigvis sov begge børn til 8.30 dagen efter.
Det var et helt år i billeder... Hvor tiden blev af ved jeg simpelthen ikke, men det har ikke rigtig været vores år, så det er dejligt at kunne se tilbage på de små ting og glædes over dem.

Jeg er blevet så inspireret af "Et år i billeder" så jeg har valgt at fortsætte i 2012. Jeg skal dog prøve at glemme knap så mange dage og opdatere noget oftere.

Tak for 2011, må 2012 blive et godt år for dig og dine!

B ønsker År og Fred.

0 kommentarer:

Send en kommentar