Et år i billeder - Dag 344-350

Jeg hader væg-til-væg gulvtæpper, men der er alligevel noget over dem. For man ender altid på gulvet når der er tæppe på.

A har bagt julekager i vuggestuen, og dem havde han med hjem idag. Så vi lavede en kop the og hyggede med den, kage og clementin.

Al den tid jeg har kendt B, har han drømt om at få akvarie. Ikke at vi har råd, men vi har givet hinanden det i julegave, så nu må vi håbe vi får råd til at fylde andet i end A's Legomænd...

Jeg har 15 minutters  kørsel til A's vuggestue, men turen er heldigvis utrolig smuk, og jeg tror egentlig A nyder det lille afbræk morgen og eftermiddag. Her til morgen blev vi mødt af denne fantastiske solopgang, så jeg var nødt til at holde ind og tage billede.

Alt mit scrap er endelig kommet frem, men indtil videre er det faktisk kun A der har haft tid til at sidde der. Jeg håber det lykkes mig at få scrappet lidt mere næste år.

Se bare her... Vi har fået fisk. Hele 10 pansermaller og en enkelt blå tetra (den snød sig ned i posen). Det er ret hyggeligt.

Vi er taget sydpå, for at bytte gaver, da vi ikke skal være sammen med B's familie i julen. Vi fik både besøg af Jürge og Daisy go Kim og Maria.

0 kommentarer:

Send en kommentar